Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau

6,18€
*Kaina VAGA lojalumo programos nariams
7,45€
Atsiėmimas knygynuose VAGA Tikrinti likutį fizinėse parduotuvėse
Informacija
  • Metai 2020
  • Viršelis Minkštas
  • Puslapiai 288
  • Leidykla Liūtai ne avys
  • ISBN 9786098254273

Knygos „Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau“ aprašymas

Intravertas? Puikus pardavėjas? TAIP.

Jus įtikino melu: kad, norėdami sublizgėti prekyboje, turite būti įkyrūs. Tačiau tai nėra tiesa. Neprivalote būti iškalbingi. Neprivalote naudotis niekšingomis buldogiškomis pardavimo technikomis. Tiesą sakant, jums visai nereikia elgtis kaip ekstravertui.

Visa tiesa ta, kad intravertai yra patys geriausi pardavėjai... kai apsiginkluoja planu, kuris leidžia jiems autentiškai būti savimi. Pats būdamas intravertas, Metju Polardas atskleidė paslaptį, kaip nuosekliai parduoti daugiau už savo ekstravertiškuosius kolegas. Jo septynių žingsnių procesas intravertiškiems verslų savininkams ir pardavėjams visame pasaulyje suteikė galimybę suvokti prigimtines savo stiprybes – parodant jiems patiems jų pranašumus. Šioje knygoje "Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau" sužinosite, kaip: nugalėti savo baimę pardavinėjant; pardavimą paversti į patikimą sistemą; apeiti prieštaravimus, naudojantis istorijomis; užsitarnauti pasitikėjimą ir sukurti patikimumo įspūdį; pasiruošti kiekvienai situacijai; mėgautis pardavimu; ir dar daug ko kito.

Ar būtumėte verslo savininkas, kuriam nepatinka pardavinėti, ar pardavėjas, ar bet kas, kam tiesiog reikia kitiems daryti įtaką, "Intrąverto pranašumai" yra jūsų kelias į sistemingą sėkmę.

Intravertai nesijaučia patogiai, naudodamiesi tradicinėmis pardavimo taktikomis, pavyzdžiui, agresyviai brukdami produktą arba atsikirsdami į klientų prieštaravimus. Knyga sutelkta ne į patį sandorį, o į pardavimo sistemą, kuri padeda intravertams pasijusti nuoširdiems, o ne dirbtiniems ir įkyriems. Ši knyga "Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau", įtaigi ir praktiška, atskleidžia, kaip:
- išmokti natūraliai pasitikėti savimi;
- pasiruošti kiekvienai situacijai;
- pristatyti savo vertę klientams patraukliu būdu, kuris paskatintų juos pirkti;
- apeiti prieštaravimus;
- įvertinti, kada klientai yra pasiruošę pirkti;
- siūlyti pirkti nesiūlant;
- nuosekliai prisitaikyti ir tobulėti;
- gauti naudos iš proceso, kuris nesiremia asmeninėmis savybėmis;
- mėgautis pardavimu.

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti